Reklamačné podmienky

Vzorový reklamačný poriadok pre e-shop

Informácie o vzorovom formulári:

- Vzorový formulár je určený ako usmernenie. Z tohto dôvodu nebude možné vymáhať žiadne náklady vzniknuté v situáciách spôsobených možnou chybou obsahu.
- Pred použitím tejto šablóny odporúčame skontrolovať, či je vhodná pre vaše účely.

Formulár sťažnosti

(Tento formulár vyplňte a odošlite len v prípade, že chcete uplatniť nárok v zákonnej lehote. Formulár je potrebné vytlačiť, podpísať a poslať naskenovaný na nižšie uvedenú e-mailovú adresu alebo ho priložiť do balíka s vráteným tovarom.)

Adresát (predávajúci):
(uveďte názov e-shopu, meno a priezvisko/obchodné meno, adresu sídla a e-mailovú adresu)
Internetový obchod : tu vyplňte webovú adresu svojho internetového obchodu
Spoločnosť: názov spoločnosti
Sídlo: uveďte sídlo spoločnosti
Identifikačné číslo spoločnosti/IN: ak je k dispozícii
E-mailová adresa: vyplňte funkčnú e-mailovú adresu
Telefónne číslo: zadajte funkčné číslo

(Nasledujúce požadované informácie vyplní váš zákazník)

Spotrebiteľ:
Moje meno:
Moja adresa:
Môj telefón a e-mail:

Uplatnenie práva z chybného plnenia (reklamácia)
Dobrý deň,
Dňa (*) som si vo vašom obchode (*) objednal (špecifikáciu objednávky nájdete nižšie). Výrobok, ktorý som si zakúpil, má však tieto vady (* tu musí byť vada podrobne popísaná ). Žiadam o vybavenie reklamácie nasledovne: (* tu musí byť podrobne popísaný požadovaný spôsob vybavenia ; napríklad - "keďže ide o odstrániteľnú vadu, žiadam o opravu výrobku najneskôr v zákonnej lehote 30 kalendárnych dní). Zároveň Vás žiadam o vystavenie písomného potvrdenia o uplatnení reklamácie, v ktorom uvediete, kedy som právo uplatnil, čo je obsahom reklamácie, spolu s mojím nárokom na opravu/výmenu a následne potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a dobe trvania opravy (ak ide o opravu, nie o výmenu).
- Dátum objednávky (*)/dátum prijatia (*)
- Objednávacie číslo:
- Finančné prostriedky za objednávku, prípadne za doručenie, boli zaslané spôsobom (*) a budú vrátené spôsobom (v prípade bankového prevodu zašlite číslo účtu) (*)
- Meno spotrebiteľa:
- Adresa spotrebiteľa:
- E-mail:
- Telefón:
(*) Nehodiace sa prečiarknite alebo doplňte podrobnosti.

Na (miesto), dňa (dátum)

(Váš podpis) ______________________________________

Meno a priezvisko spotrebiteľa

Zoznam príloh:
- Faktúra za objednaný tovar č. (*)

Všeobecné pokyny na podanie žiadosti

Ako spotrebiteľ ste povinný preukázať kúpu tovaru predložením dokladu o kúpe alebo iným dostatočne dôveryhodným spôsobom.
Ako spotrebiteľ si nemôžete uplatniť práva z vád, ktoré ste sami spôsobili alebo o ktorých ste v čase kúpy vedeli. To isté platí pre vady, pre ktoré sme sa s vami ako predávajúci a spotrebiteľ dohodli na znížení ceny. Nezodpovedáme za bežné opotrebenie.
Reklamácie sa musia uplatniť najneskôr do 24 mesiacov. Reklamácie sa musia uplatniť bezodkladne, aby sa zabránilo rozšíreniu vady a následnému zamietnutiu reklamácie. Včasným oznámením závady po jej zistení môžete zabezpečiť bezproblémové vybavenie reklamácie.
Pohľadávka je vybavená až po tom, ako sme vás o tom informovali. Ak zákonná lehota uplynie, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy a môžete od kúpnej zmluvy odstúpiť.

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Produkt bol vložený do košíku
Pokračovať v nákupe Nákupný košík